Alla inlägg under oktober 2013

Av VS1D - 31 oktober 2013 17:12

Nu sitter jag här i ett bollhav och har sjukt tråkigt kan någon hjälpa med!! Nä men igår ( onsdag) åkte vi till stugan och idag åkte vi till busfabriken ( hate it ) och jag har as tråkigt och svettas hehe men nu när jag endå skriver ett inlägg kan jag ju passa på att säga att jag ar bytt namn på instagram då nu heter jag: sagaaa01 om ni skulle vilja följa mig

I tisdags var jag på Boda Borg och vi klarade bara 4 celler men skit samma det var roligt iallafall dit tycket jag att ni borde åka, förlåt detta blev ett lite kort inlägg men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om men ni fick veta lite iallafall Kram saga

Av VS1D - 26 oktober 2013 16:20

Hej i torsdags var jag ju på godismessa och det var så sjukt kul jag fick as mycket godis, chips, dricka det var super bra och vill gärna åka dit igen

Sedan igår (fredags) hade våran klass disco och jag tyckte det var det bästa discot ever nej men det gick jätte bra bi tjänade mer än 8000 och det var ju bra och jag tyckte att det kom mer än vad jag trodde

Idag hade vi dansuppvisning och jag var jätte nervös men det gick över och det gick jätte bra och vi hade jätte roligt men nu är jag hos mormor och morfar och ska sova hos dem inatt det blir mysigt för vi är nästan aldrig hos dem och dem har även 2 söta katter denna helgen blir nog rolig nu ska vi snart äta kyckling klubbor och pommes kramisar saga<3<3

Av VS1D - 24 oktober 2013 16:32

Men jag måste bara sääga en jätterolig sak som jag är asglad för! VI SKA KÖPA EN KATT!!! :D Jag är jätteglad och vi ska hämta den på söndag eller månadag nästa helg! :) Vi ska aköpa den av min klasskompis som föder upp jättesöta kattungar! Den katten vi ska köpa heter Zorro men vi ska säkert döpa om den. Det är en kille. Men vi har det jättebra för min farmors sambo han är veterinär och farmor är typ oxå det och farmor och Jan (Jan är farmors sambo) dem är iallafall världens snällaste som finns på vår planet!!! Så vi kommer få kastrera honom gratis antagligen och få mat billigare än var det är (elller gratis;) ) Men farmor och Jan driver en egen djurklenik så det ör därför vi kommer få det gratis (KANSKE)

Här kommer fler goda nyheter:
Mamma kollade lite på Facebook igår och hittade en jättefin säng som kostade bara 600kr!! Det är väldigt billigt för att vara en säng. och jag ville ha en ganska bred säng och den sängen är 90 cm bred så det är inte jätte brätt men aja. Då kommer jag få klart mitt rum snart.

Denna helgen ska jag ha dansuppvisning. jag är ganska nervös för ja missade 2 danslektioner när jag var i Cypern och då gjorde dom klart en dans som vi knappt hade kommit halvägs med så jag kan den sådär..men det kommer ådna sej.. hoppas jag. haha nej men jag ser iallafall ifram mot det ;)

Men nästa helg åker vi till Dalarna i Leksand för min mormor önskade sej det i 60 års present och då fick hon att vi skulle åka och titta på hockey och göra lite annat. (min mormor ÄLSKAR hockey och Leksand...) Vi sak iallafall bo i en ganska stor stuga med min familj och min moster och mormor. Vi har varit i Leksand innan med dem och då bodde vi på samma ställe som vi ska bo på nu, och det ska bli kul!
K
Men det var inlägget för idag och imorgon! :) -Kramis Vilma ;* P.s Bara 232 dagar till ONE DIRECTION!!!! ;D och bara 131 dagar tills jag fyller år!! :D

Av VS1D - 24 oktober 2013 16:27

Hej! Jag känner mej jättedålig på att blogga... Jag har typ aldrig tid och och ifall jag har tid vill jag hällre göra något annat. Inte för att jag tycker att bloggande är tråkigt men det är ganska svårt att komma på något att skiva om ibland. Men jag ska försöka bättra mej. och idag hade vi test i Sammhälskunskapen, muntligt förhör... det var ganska jobbigt men det var som tur bara 3 frågor som man skulle försöka utväckla så man kunde få ett högre betyg.. och så fick vi bara en läxa i NO:n som vår NO-lärare sa att vi kunde börja öva på på måndag för att vi har höstlov nästa vecka :D Och det ska bli as gött! Men jag har inte haft tid att blogga för vi har läxor som man behöver öva på för att man ska få ett prov sen och samhälskunskapen är extra viktig för våra lärare sätter betyg på samhälskunskapen nu, och sen har vi jobbat klart med Samhälskunskapen i hela 6:an :) och jag tyckte att det gick ganska bra :) Men imon är en trågig vanlig dag i skolan, men jag vet inte vad vi ska göra imon för vi kanske skippar mattelektionen och då kanske vi ska fixa saker till vårat DISCO som vi ska ha imon!! :D Jag längtar jättemycket! Det är första gången vi arangerar ett discko för hela skolan! men det finns en sak som förstör ganska mycket....... och det är att 01:orna i hockeyn ska ha discko samtidigt som oss... och dom har varit väldigt taskiga t.ex på instagram och skrivit typ såhär: Kom på vårat Halloween-discko! #skiti********* #dombaraharmas (skrev sånna där "stjärnor" * bara för att det heter vårt område som vi bor i och då är skolan döpt efter vårt område) (alltså kan vem som hälst läsa och får veta vad jag och saga bor) hahha.
Men aja vi hoppas att så många som möjligt kommer på vårt disco iallafall och jag kanske lägger ut nån bild ifall jag kommer ihåg det :) Men jag hinner iallafall inte blogga imon!

Men det här var bara typ info men det kommer ett till inlägg som jag gör för att jag inte komme blogga imon men nu ska jag spela Sims för jag har inget bättre för mej och sen ska jag ju lägga ut det andra inlägget förstås! - Kramis Vilma

Av VS1D - 22 oktober 2013 20:51

Hej! Idag är det tisdag och jag känner att vi är väldigt dåliga på att blogga men det finns lite saker att prata om för det första ska vi snart sälja våra kaninungar och det blir rätt tråkigt jag tror det blir nu i veckan eller nästa vecka. Sedan så är det då att vi har prov på torsdag och jag börja plugga igår:( aja det är ganska lätt men som tur är slipper jag typ alla lektioner på torsdag förutom SO och slöjd för jag ska iväg på godis messa hahah det kommer bli grymt att sitta och provsmaka godis ist för skolan men vi får väll se hur mycket vi bloggar i veckan jag kanske bloggar lite om messan så ni ser lite bilder och så . Jag får nog säga till Vilma och sätta larm på min mobil för att komma ihåg att blogga aja hejdå hare gött- kramisar saga

Av VS1D - 20 oktober 2013 12:57

Hej under denna helgen har jag varit i Gränna hos min bästa kompis och vi har haft sjukt kul oså och som ett till exempel så kollade vi på skräck med hennes mamma och det var skit läskigt och när filmen var slut skrämde hennes mamma henne så hon började gråta och sen hade vi as kul igår med men snart kommer pappa och hämtar mig:( men nu ska vi äta ha det bra så hörs vi- saga

[Bild]

Av VS1D - 19 oktober 2013 11:24

Hej, jag är JÄTTELEDSEN att jag inte har bloggat på ett tag! Jag lovade att jag skulle blogga när jag kom hem från skolan i måndags men jag fick hem läxor som skulle tillbaka tills på torsdagen, så jag hann inte blogga den här veckan... Men nu kan jag blogga för jag har inget speciellt att göra idag. Jag har bara duschat och ätit frukost den här morgonen och nu kollar jag på tv (: Sen har jag inte så mycket att göra idag, kanske göra lite läxa och städa mitt rum...
Igår gjorde jag inget speciellt, jag var med en kompis och på kvällen tittade vi på Hitta Nemo :D den var jättebra! Även fast jag har sätt den typ 100 gånger ;) Ni borde se den! När jag kollade på den sist så kollade jag och min familj på den tillsammans och alla tyckte att den var jätterolig för en fisk som är med som heter Doris (Ni vet säkert vem jag menar) hon är jätterolig! ;D Aja nu ska vi inte prata mer om Hitta Nemo... Men det är "bara" 237 dagar kvar till ONE DIRECTION konserten!!!!!!!!!!!!! AAA JAG KAN INTE VÄNTA!!!!!!!!
Men hoppas att ni får en bra dag
-Kramis Vilma ;*

^ Här är en bild från Cypern på poolen och alla solstolar :) ^

...

Av VS1D - 17 oktober 2013 16:04

Hej! Den här veckan har varit väldigt stressig och så och vi har haft mycket läxor men nu har Vilma kommit igen så vi hoppas att hon snart tar och bloggar om ni undrar varför vi inte har bloggar men nu sitter jag hemma och kollar på tv och längtar tills imon för att det är fredag och jag kanske ska åka till Gränna till min bästis om jag får vi kommer ha sjukt kul puss -saga

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards